Terhességi naplóm

Terhességem és babáink történetét dokumentálom ezen oldalon, hogy mások is megtudják, mi a valóság...

Szerzők

Rég jártam itt...

2012.09.10. 12:41 - Cty

Hát ismét itt vagyok. Sok minden változott. Kerek egy hete hivatalosan is veszélyeztetett terhes vagyok, ami annyit tesz, hogy szülésig ágynyugalom és táppénz... Igyekszem is kihasználni, de hát sok tényező közrejátszik, hogy ez vagy sikerüljön, vagy nem.

Múlthét kedden elmentem a dokihoz, elintéztem a beutalót a 30 hetes ultrahangra, amin pénteken voltunk párommal. Itthon elkezdtem a babaholmik rendszerezését és kiválogatását kisebb-nagyobb sikerrel, de meg kellett állapítanom, én ehhez kevés vagyok.

A pénteki ultrahangos napunk kicsit kapkódósra sikerült, sikerült is a bokám megficamítani, azóta is borogatom, fáslizom és hasonlók, de már nem fáj, csak dagadt... Az ultrahangon is minden rendben zajlott... Az egyik babánk medence, a másik hasi fekvésű, így jin jang formációban vannak a pocakomban. A babák paraméterei:

"A" magzat (a fiúnk, feltételezem, mert mindig Ő volt a nagyobb):

  • BPD (két halánték közti távolság): 75mm
  • OFD: (homlok és tarkó közti távolság) 95mm
  • Femur: (combcsont hossza) 58,1mm
  • HC: (fejkörfogat) 269mm
  • AD: (has-átmérő) 79mm
  • AC: (haskörfogat) 256,5mm
  • BMS (a magzat súlya): 1492gr

"B" magzat (a lányunk, mivel mindig Ő volt a kisebb):

  • BPD: 74,2mm
  • OFD: 92mm
  • Femur: 55mm
  • HC: 262mm
  • AD: 81mm
  • AC: 242mm
  • BMS: 1280gr

Ezeket írták a leletre: "Kettő élénken mozgó magzat. Átlagos magzatvíz. A lepény hátsó falon tapad, elválasztó burok látható. Mindkét magzat esetében a koponya alakja, szerkezete eltérést nem mutat, közép echo szabályos. A gerincoszlop párhuzamos vonalú, a csigolyaívek zártak. A mellkasi szervek épek, 4 üregű szív, helyzete, alakja, mérete szabályos. A rekeszvonal és a hasfal folyamatos, gyomor- és hólyagtelítődés látható. A magzati vesék alakja, üregrendszere szabályos."

Köldökzsinór is rendben, néztek áramlást is, szívhangot is, szóval minden tökéletes. A vizsgálat alatt mondta az ultrahangvizsgálatot végző hölgy, hogy pont aznap születtek ikrek az Uzsoki-ban császárral, minden rendben zajlott, császárral jöttek a világra. Azt is mondta, hogy ikerterhességnél be szokták fektetni a kismamákat a terhesség utolsó 1-2 hetére, vagy ahogy a kezelőorvos rendelkezik, szóval számíthatok egy "párnapos" kórházi életre, amit a zsigereimből utálok már most... Kaptunk ultrahangfelvételt is, de nem a babákról, hanem az áramlási diagramról, szóval nem tudom megmutatni Nektek a lurkókat... Sajnálom... 

Holnap megyek vissza a nőgyógyászatra, és most már sűrűsödni fognak a teendőim. Éljen... Betöltöttem a 30. hetemet, pénteken leszek 31 hetes terhes, szóval most már nagy a hasam is. Ígérem, hamarosan képet is készítek magamról...

A bejegyzés trackback címe:

https://ctyterhes.blog.hu/api/trackback/id/tr304766192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NaNa · https://csajokamotoron.hu 2012.09.10. 19:19:29

Olyan rég nem írtál, hogy már féltem, hogy baj van. Lehet, hogy találkozunk majd az Uzsokiban?

Cty 2012.09.11. 00:38:08

@NaNa: Akár... Bár majd ha készül fotó, Te tudsz majd engem felismerni. :)


süti beállítások módosítása