Terhességi naplóm

Terhességem és babáink történetét dokumentálom ezen oldalon, hogy mások is megtudják, mi a valóság...

Szerzők

A nagy hír...

2012.04.11. 15:24 - Cty

Eltűntem... Nem véletlenül... Az allergiám a tetőfokára hágott, köhögéssel és lázzal párosult... Én, netfüggő ember kb. 5 napja az e-mailjeimet se olvastam el... No de mindegy, a blog nem erről szól.

Nagy tortúrán vagyok túl. Részletesen elmesélem.

Édesanyám felajánlotta, elkísér az első vizsgálatra, mert párom dolgozott és nem tudott Velem tartani. Ez tegnap történt... 10-kor nyakunkba vettük a várost és az előjegyzett 11:00 időpont előtt megérkeztem a nagy hírű ÁEK épületének földszintjére. Sorszámhúzás, pár perc várakozás, majd odaléptem a számommal megjelölt pulthoz és előadtam magam nem éppen szó szerint... "Csókolom, én vagyok a 'hátte kivagy... Tősér doktornőnél van előjegyzésem ma 11 órára... TAJ kártya, lakcímkártya, személyi, jogosultsági igazolás elvesz, majd bután Rám néz a nő: "Ma nem rendel a doktornő." Nem untatnálak Benneteket, hogy mi volt a további párbeszéd, a nő nem éppen volt informált és hozzáértő. Mondván, nem Ő tehet róla, elfogadtam a lehetőséget, amit felajánlott, hogy ad sorszámot, menjek fel a Nőgyógyászatra, "artikulálatlan" Vilmos doktor úr rendel és majd Ő segít... Nem tudtam, mi vár Rám, itt kellett volna sarkon fordulnom, ámde nem tettem, felmentem. Leültem nyolcadikként a tágas folyosókon középen elhelyezett műbőr kisfotelek egyikén, Édesanyám közvetlen mellettem, és vártam a messiást... Kb. 15-20 perc után kinyílt az ajtó, de a hangján kívül semmi mással nem szembesültem, mert ezalatt az idő alatt további 8 kismama/párocska/kisgyermekes anyuka jelent meg és foglalta el a folyosókon tisztes helyüket a kényelmetlen fotelok egyikén-másikán... Ezután "ellopták a biciklimet" arccal megjelent Tősér doktornő asszisztense, aki minden bizonnyal idén még nem élt nemi életet és tele volt a nem létező töke a nagy világgal, de nincs mit tenni, bementem vele... Mindenféle szemkontaktus nélkül kérdezett, válaszoltam, kérdeztem, tények elé állított... Ismét nem kaptam választ arra, hogy a következő 7-8 hónapra kiválasztott doktornőm mégis hol a csudában van, és hogy miért nem szólt Nekem erről senki semmit, de nincs mit tenni, ez van, lenyeltem a békát, és bólogatva elfogadtam a tényt, doktornő off, másik épületben, sőt kerületben kell az ultrahangra időpontot kérnem és hogy menjek vissza 24-én, semmiről se vagyok lemaradva. Nah ezeket az információkat megkapva, csöppet idegbeteg, ámde visszafogott állapotban kiviharzottam az épületből és azonnal felkerestem a kerületi Nőgyógyászatot és kértem egy időpontot... Elmondtam a kezelőnek a sztorimat, aki iszonyat szimpatikusan átélve a történteket készséggel adott meg minden információt Nekem, amikre rákérdeztem és végül megegyeztünk, hogy délután 3 órára ott leszek...

Ezen felbuzdulva Édesanyámmal csalódva hazaballagtunk, újra nyakunkba véve a várost és kivártuk az időt, mikor elmehettünk az új, ámde még ismeretlen doktor úrhoz... 14:55-kor leültünk a váróban, 15:02-kor máris szólítottak. Temperamentumos, ámde kapkodós nő lévén felvázoltam gyorsan a szituációt (terhes vagyok és csináljanak már valamit, hogy ne legyek buta és felkészületlen), és hihetetlen, de eddig idegesítettek a lassú emberek, de ez a doktor úr másodpercek alatt olyan nyugalmat adott Nekem, mint még eddig senki... Minden kérdésére türelmesen válaszoltam, mindent elmondott alaposan, hipercuki asszisztense is mindent kétszer elmondott, a papírokat elmagyarázta, mivel mi lesz a dolgom... Ezt még megelőzve megkért, hogy fáradjak át a másik vizsgálóba, mert ott az ultrahang gép, és megnézi akkor, mi a helyzet a pocakomban... Lefeküdtem és a doktor úr közölte, gratulál az ikerterhességemhez... MICSODA??? Nem hittem a fülemnek, erről álmodni se mertem volna... Aztán felülve az ágyról megmutatta Pöttömkéimet, akik jelenleg még papíron csak "A" és "B" magzatként futnak, szóval se nemük, se nevük, de már 8-9 milliméteresek... Elmondta a doki, hogy fogantatásnál kb. minden tizedik ikerterhességnek indul, de csak minden 70.-80. marad meg, tehát kb. 70% esélyem van arra, hogy mindkét magzatot ki fogom hordani.... Este esett le az egész, amikor Anyum már órák óta ecsetelte, hogy el se hiszi, és a mondat, amit mondott: "Még etetőszékból is kettőt kell venni!" Nálam itt tört meg a varázs és esett le, lehet ikreim lesznek és jelenleg ketten vannak a pocakomban...

Tegnaptól veszélyeztetett terhes vagyok, kaptam csomó beutalót és instrukciót, hogy mi lesz a dolgom, ezeket gyorsan felvázolom:

  • Terhességi vérvétel
  • EKG
  • Védőnő
  • Fogászat
Ha ezeken túl vagyok, vissza kell mennem. Április 24-re kaptam időpontot, szóval van rá két hetem. Ma már elintéztem az EKG-t, ugyancsak a kerületi szakrendelésen, ahol ismét kellemeset csalódtam, oda-vissza úttal együtt egy óra alatt elintéztem, és kértem időpontot a terhességi vérvételre is: jövőhét szerda 7:30. Ígérem, mostantól sűrűbben jelentkezem és igyekszem mindent leírni, de sokszor erőm sincs semmihez...

A bejegyzés trackback címe:

https://ctyterhes.blog.hu/api/trackback/id/tr674382992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása