Terhességi naplóm

Terhességem és babáink történetét dokumentálom ezen oldalon, hogy mások is megtudják, mi a valóság...

Szerzők

Mai fejlemények...

2012.04.26. 18:38 - Cty

Hát ma sokat mászkáltam. Reggel elmentem a vérvételem leletéért, aztán elvittem a háziorvoshoz, aztán elmentem a védőnőhöz, majd a végén elmentem a nőgyógyászhoz. Mindenhol minden rendben volt. Holnap időpontot kell kérnem az Uzsoki kórházban a 12 hetes genetikai ultrahangra, Holnap töltöm be pont a 11. hetet. Ma is megvizsgáltak, még ketten vannak... A vérképem szerint magas a fehérvérsejt számom, ami terhesség alatt előfordulhat, bár csak az utolsó 1-2 hónapban, így azt tanácsolta a háziorvosom, egyek sok vörös húst, igyak mindennap egy pohár vörösbort és kerüljem a lisztet, cukrot... Hát igyekszem nagyon, de az az isteni köménymagos sóskifli az Újpesten lévő kedvenc pékségemben néha kísértésbe fog vinni, érzem... Főleg hogy végre kitapasztaltam, hogy ha reggel hányingerem van vagy hánytam, attól rendbe jön a pocakom és nem émelygek egész álló nap... Párocskám megint nem tudott Velem tartani, de sebaj, majd talán a következő alkalommal. Már nagyban tervezzük a lakásfelújítást, hogy mire betöltöm az 5-6 hónapot, minden kész legyen.

A bejegyzés trackback címe:

https://ctyterhes.blog.hu/api/trackback/id/tr394475149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása