Terhességi naplóm

Terhességem és babáink történetét dokumentálom ezen oldalon, hogy mások is megtudják, mi a valóság...

Szerzők

Ééééés a magyar egészségügy ismét hozta a formáját...

2012.03.19. 11:20 - Cty

Hát ma megjártam első utam az egészségügy útvesztőjén, kisebb-nagyobb sikerrel... Tárcsáztam a Honvéd kórház központját, és egy tündéri diszpécser nagyon segítőkészen tájékoztatott, mint első gyermekét váró nőt, mi a teendőm, majd kapcsolt a Nőgyógyászat mellékére. Nah, ott aztán szembesültem az életunt hétfőt rühellő Garfield-ként élő nő hangjával: - Tessék... Mindenféle köszönés nélkül... Nekem se kellett több, hoztam a skorpió nőhöz hű formám... Ugyanazon az unott, flegma, monoton hangnemben bemutatkoztam, és kértem, hogy ajánljon egy orvost és adjon hozzá egy előjegyzést... Észbe kapott és észrevette magát, és hasonlóan a kolléganőjéhez készséggel túrta az előjegyzéseket, hova tud időpontot adni... Mondtam, hogy kb. 5-6 hetes terhes vagyok, ha a terhességi tesztet és a naptárat jól használtam, mire mondta, akkor semmiről se maradtam le... Jelentem, 2012. április 10-én 11 órára megyek vizsgálatra. Addig maradnak a kívánós és egyben émelygős reggelek, a fáradékony nappalok és az aluszékony esték. Egyenlőre más tüneteket nem produkálok, bár éppen elég ez is, mint kereszt...

A bejegyzés trackback címe:

https://ctyterhes.blog.hu/api/trackback/id/tr354325506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása