Terhességi naplóm

Terhességem és babáink történetét dokumentálom ezen oldalon, hogy mások is megtudják, mi a valóság...

Szerzők

A fejlemények...

2012.05.25. 19:27 - Cty

Ígértem írok, hát itt vagyok. Voltam tegnap dokinál. Minden rendben van, 8,4 és 8,7 centisek a kicsik, ficánkolnak a jólétben. Doktorúr szerint nagyobbak, mint ilyen korban a magzatok, de ez nem baj, sőt... 40 dekát szedtem fel és 8 centivel nagyobb a pocakkörfogatom... Mondtam a dokinak, hogy néha úgy érzem, feszül a hasam, mire cukin csak annyit mondott: "Szokjon hozzá Kedves, ketten vannak..." Június 5-én és 6-án megyek AFP vizsgálatra, június 19-én megyek a második genetikai ultrahangra.

Kicsit úgy érzem, felgyorsultak az események...

Sok ismerős, barát, rokon és kolléga ajánlotta fel segítségét babaholmi ügyben, ami iszonyat jól esik, hisz két babánál mindennek van haszna. Én is begerjedtem és már vettem pár dolgot és ha lányunk/lányaink lesz/lesznek, már eldöntöttem, hogy Swarovski kövecskés kis fülbevalót kap/kapnak születéskor/születésükkor.

A lakásfelújításnak is vége, már csak egy alapos nagytakarítás van hátra, meg a függönyök visszarakása... Ha jövőhéten megjön a dupla kiságy+járóka, akkor a gyerekszoba is ki lesz díszítve falmatricákkal. Az üvegajtót is szép vidámra ki akarom festeni, üvegfestéket is akarok venni, hogy minél egyedibb legyen... 

Amint van fejlemény, írok... :*

A bejegyzés trackback címe:

https://ctyterhes.blog.hu/api/trackback/id/tr144546388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása