Terhességi naplóm

Terhességem és babáink történetét dokumentálom ezen oldalon, hogy mások is megtudják, mi a valóság...

Szerzők

Csak úgy...

2012.03.19. 23:23 - Cty

Éééés igen, elkezdődött a kismama életem... Azért eddig nem volt arra precedens, hogy 23:00-kor a második tányér tojáslevesemet egyem levesgyönggyel, icipicit ecetesen... A kívánósságom a tetőfokára hágott... A melleimen érzem, hogy nő vagyok... Ettem ma már magvas zsömit sonkás tömlős sajttal, somlóit, túró rudit, csokipudingot, császárszalonnát és tojáslevest... Szép kis összeállítás... Mondjuk a best of még mindig a fehércsoki... Nincs mit tenni, édes szájú lettem, bár az is voltam, de nem ilyen szinten... Ez már elvetemült... Lapjával se, élével se fogok tudni beférni az ajtón, ha így folytatom, de lesz@rom, iszonyat boldog vagyok. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ctyterhes.blog.hu/api/trackback/id/tr754327141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása