Terhességi naplóm

Terhességem és babáink történetét dokumentálom ezen oldalon, hogy mások is megtudják, mi a valóság...

Szerzők

Éljenek az előkészületek...

2012.07.14. 20:49 - Cty

Hát újra itt vagyok... Amióta megtudtuk a babák nemét, azóta csak a pénzt költöm... Az enyémet és a páromét is előszeretettel csapolom... De igyekszem spórolósan, szóval nem azt hinni, hogy burzsujok vagyunk.

Már egy csomó mindent megvettünk és kaptunk eddig is, hát ez a hét a nagyobb kiadások hete volt. Megvettük a két babának a légzésfigyelőit (58ezer Ft helyett 36ezer Ft-ért):

Aztán addig böngésztem a netet, amíg megtaláltam ugyanazt a pelenkázóasztalt, amire vágytam még az előző IKEA látogatáskor, igaz használtan, de kitűnő állapotban sokkal olcsóbban (32ezer Ft helyett 15ezer Ft-ért):

Aztán akitől vettük, adott hozzá pelenkázó feltétet és rá két huzatot is ajándékba, szóval még egy gonddal kevesebb... 

Ezeken felül nem csitult a Vatera lázam sem, iszonyat aranyos és cuki babarucikat sikerült vásárolnom potom forintokért, és sok-sok kismama ismerősömmel konzultáltam, hogy mit tanácsolnak a pocakomra kenceficének, így bevásároltam egy jó nagy adag Shea vajat (leírás: http://sheavaj.hu/), konkrétan 1 kg-os kiszerelésben 6ezer Ft-ért a Biovölgy-ben (http://www.biovolgy.hu/)

Jah, és még a baldachin mellé vettem rovarriasztót, ami nem bocsájt ki hangot és káros anyagot.

A baldachint hogy fogom felszerelni a kétszemélyes kiságyra, nah azt még nem tudom, de valahogy majd megoldom... Ha holnap nem lesz rossz idő, akkor végre baba-kompatibilissé tesszük Anyukámmal Gizellát, az autónkat, szépen alaposan kitakarítjuk és "felöltöztetjük", már oda is megvettünk mindent (autósülés, szőnyegek, kivéve a kutyáknak a ponyvát, hogy ne piszkolják össze a kocsit...

Amúgy meg egyre virgoncabbak a lurkók, szeretnek minden sportot és szemrebbenés nélkül űzik Bennem, nincsenek tekintettel arra, hogy épp mennyi az idő... De sebaj, legalább nyugodt vagyok, hogy minden rendben odabent... 4 napja voltam a dokimnál, mondta nagyon jól viselem, már a kezdetekhez képest 4 kiló plusszban vagyok és 19 centivel nagyobb a körfogata a pocakomnak... Imádom az édes ízeket, most a régi sós-köménymagos ízek helyett a gyümölcsös-csokis dolgok vonzanak leginkább... Így, blogolás végeztével megyek is, és befalok egy kis sárgadinnyét, hogy este legyen energiája a két lurkónak ébren tartani... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ctyterhes.blog.hu/api/trackback/id/tr704656920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása