Terhességi naplóm

Terhességem és babáink történetét dokumentálom ezen oldalon, hogy mások is megtudják, mi a valóság...

Szerzők

És megint vannak fejlemények, de ott az a kicsike DE...

2012.06.20. 23:31 - Cty

Hát kicsit sűrűk a napok, de végre géphez jutottam... Szóval...  Kedd reggel 7 óra... Csipog a telefonom, lenyomom, egy "szundi" belefér - szokásos... 7:10. Felkelünk párommal, gyors kutyaséta, összekészülődés, papírok, ruhák és indulás... Buszra felszállunk, légkondis hál'Istennek, leszállunk, sétálunk... 

Hogy párom ekkor mennyire izgult, nem tudom, nem látszott rajta semmi, de aztán odaértünk az ultrahang rendelő ajtaja elé és akkor már csendes volt és koncentrált... Bementünk, cipőt levettem, felfeküdtem és felhúztam a felsőm. Sok-sok gél és hajrá 18 hetes genetikai ultrahang... És igen, megvannak, egészségesek és jól vannak... Ismét megállapították, hogy élénkek a lurkók, ezt most végre párocskám is láthatta, eddig nem tudott Velem jönni. Ölbekarolt kézzel a vizsgáló szoba oldalának dőlve nézte a 100 centinél is nagyobb képátlójú LCD TV-n a babáit... Megható... És a részletek... Mindenük kifejlett, mindenük megvan, és mindenük tökéletes...

"A" magzat 143 mm, 207 gramm.
"B" magzat 152 mm, 239 gramm.

Ahogy olvasgattam az interneten, kicsit nagyobbak a korukhoz képest, ilyenkor 170-200 gramm között szoktak lenni a "szimpla" babák, de sebaj, van Bennem hely bőven... Egyre gyakrabban mozognak, amit én is érzek, de nem olyan elkülöníthető "fájdalmat" érzek, csak máshol, mint eddig - köldökömnél és annál lejjebb... Súlyom tartom, nem híztam, de talán ez az én esetemben nem is baj.

És ott az a DE... Minden kismama ismerősöm ezen az ultrahangon megtudhatta, hogy fia lesz vagy lánya... Nálunk ez az infó dupla öröm lett volna, csak a doki közölte 25 perc nyomorgatás után, hogy az Uzsoki kórházban lévő ultrahang gép erre alkalmatlan, nem elég nagy felbontású, így a nemüket nem tudja megmondani. Hát elkeseredtünk egy picit, és a kollégák is, akik már gombóc fagyiban fogadtak a babák nemére, de még mindig nem tudjuk...

Hát ezen felbuzdulva vettem a KuponVilág oldalán egy 4D ultrahangos kupont, így most 12 490 Ft helyett 4 990 Ft-ért megcsinálják. 2012. július 2-ra kaptunk időpontot 11 órára, szóval addig kéztördelés és izgulás van ezerrel... 

A kezdetek óta 13 centivel lettem szélesebb és most már a derekam, csípőm se úgy mozog, mint eddig, de sebaj... Mindig azzal nyugtatom magam, hogy már félidőben vagyok... A lényeg, hogy a lurkóknak jó legyen... Ma cseresznye és bolognai spagetti volt a kívánság lista, holnapra beszereztem a sárgadinnyéjüket, mert tudom, hogy azt fogják kívánni... És már két autósülésünk és babakocsink, járókánk/kiságyunk és sok-sok ruhánk is van... Még fülhőmérőt is vettem, azt majd hétfőn tudom átvenni...

Légzésfigyelőt és cumisüvegeket kell vennem, most azokra vadászok, bár még van időm, de azért zsongtam be, mert egyre kevésbé fogok tudni kimozdulni és most még az állapotomhoz képest teljesen aktív vagyok és jól bírom... Talán most a testi változásokon kívül semmi se befolyásol a mindennapjainkban, bár a hőség eléggé megvisel...

Ha korábban nem is, a 4D ultrahang után biztos írok újra...

A bejegyzés trackback címe:

https://ctyterhes.blog.hu/api/trackback/id/tr594601657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NaNa · https://csajokamotoron.hu 2012.06.26. 00:11:11

Az Uzsokiban fogsz szülni? :-)

Cty 2012.06.26. 00:13:39

@NaNa: Igen, az Uzsokiban. Azt mondták, hogy ha komplikáció lép fel, csak akkor visznek át a SOTE-ra. De bízom benne, minden rendben lesz. :)


süti beállítások módosítása