Terhességi naplóm

Terhességem és babáink történetét dokumentálom ezen oldalon, hogy mások is megtudják, mi a valóság...

Szerzők

Mai fejlemények...

2012.04.13. 23:49 - Cty

Nem ígérem, hogy mindennap írni tudok, de most, hogy kicsit több időm volt magamra, így ide tudtam ülni sokszor. Jól vagyok, a holtponton túl vagyok, most már nem olyan nehéz a mindennap elviselése. Eléggé összejöttek a dolgok, a terhességi tünetekhez párosult egy kis allergia, astma, tegnap pedig egy herpesz... Sose volt, nem értem honnan jött ki, meg mitől, de ez van. Édesanyám hipercuki, igazi legjobb Anyuka szerepet tölt be életemben, és jobban izgul, mint én... Amennyire hihetetlen volt még kedden, hogy két Pöttömke van a pocakomban, most már titkon annyira nagyon remélem, hogy mind a ketten megmaradnak és nagyon figyelek minden mozzanatomra, és igyekszem óvni magam mindentől... Most, hogy letisztultak a gondolataim és a történtek, nagyon szeretnék két egészséges kisbabát... 

Párocskámmal többször konfrontálódunk, mint eddig, de ennek biztos az az oka, hogy ingerlékenyebb vagyok a terhesség miatt és tombolnak a hormonok... Igyekszem kontrollálni magam...

Mára ennyi, írok ahogy van fejlemény...

A bejegyzés trackback címe:

https://ctyterhes.blog.hu/api/trackback/id/tr224416625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása