Terhességi naplóm

Terhességem és babáink történetét dokumentálom ezen oldalon, hogy mások is megtudják, mi a valóság...

Szerzők

Semmi extra hír, csak gondoltam megosztok 1-2 dolgot...

2012.05.19. 22:28 - Cty

Újra itt... Amióta megvolt a 12 hetes genetikai ultrahang, nem történt Velem semmi extra. Kerekedem, de nem látványosan, inkább a mindennapi mozgásban érzem. Már hajolni nem tudok, feszül a pocakom. Sokszor érzem úgy, mintha fel lennék puffadva, pedig nem. Biztos Pöttömkék növögetnek... Én szedem becsülettel az Elevit-et, eszem a gyümölcsöket ezerrel, meg hasonlók...

Amióta hallottam a szivüket dobogni, beindult a tipppikus női vásárlási láz. Rászabadultam a Vaterára és vettem már pár dolgot. Kád, játszószőnyeg, pár body. Éljenek a kismamák, akiknél a babák már nagyobbak és kinőtték ezeket a csodarucikat. :)

Családom felbuzdulva - főleg Anyukám és Apukám - nekiálltunk a lakás felújításának. A gyerekszoba már teljesen kész, citromsárga lett és gyönyörű. Egyenlőre még a háló szerepét tölti be, de ahogy meglesz minden babaholmi, berendezzük. A nappali még csak félig kész, zöld lesz, de holnap már befejezzük a nagy részét és jövőhéten pedig a parkettaszegély és a díszléc felrakásával befejeződik az egész. Már csak két csaptelepet akarok kicserélni és a radiátorokat, utána már végre olyan lesz a lakás, amit megálmodtam anno 15 hónapja... :)

Május 24-én megyek nőgyógyászhoz, ígérem, ha van valami fejlemény, azonnal írok...

A bejegyzés trackback címe:

https://ctyterhes.blog.hu/api/trackback/id/tr584526568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása