Terhességi naplóm

Terhességem és babáink történetét dokumentálom ezen oldalon, hogy mások is megtudják, mi a valóság...

Szerzők

Tudatosult Bennem, hogy állapotos vagyok...

2012.03.15. 12:46 - Cty

Tavaly, még karácsony előtt eldöntöttük párocskámmal (továbbiakban Maci), hogy a jövő év a babaprojektről fog szólni. 10 hónapja költöztünk akkor össze és nagyon jól mentek a dolgaink, jól megvoltunk... 2012. január 6-án befejeztem a fogamzásgátló (Belara) szedését és neki is kezdtünk a babagyártásnak - nem mintha addig nem lett volna szexuális életünk elég aktív, csak most már tudatosan tettünk mindent... 2012. február 10-én megjött a menstruációm, talán picit el is keseredtem, hogy nem jött össze, de hát nem mehet minden elsőre... Aztán utánanéztem, hogy mikor leszek ismét termékeny, és találtam egy kalkulátort. Úgy fest hasznos volt, mert a ciklusom szerint március 9-én kellett volna megjönnie a menstruációmnak, és semmi nyoma annak, hogy meg akarna jönni... Nem görcsölök, nem fáj a hasam... 2012. március 12-én elmentem, és vettem egy Walentin terhességi tesztet (Ezt ajánlotta a patikus, mert a legkisebb 10-es HCG szintet is kimutatja, továbbá a várt menstruáció 3-4. napján majdnem 95% pontossággal mutatja ki a terhességet.) Macival meg is beszéltük, hogy ma együtt megcsináljuk, de nem bírtam tovább, már kedden reggel megcsináltam, amíg Ő békésen aludt... És igen, 5 perc után bebizonyosodott, hogy valóban terhes vagyok... Berohantam a szobába, felkeltettem és az orra alá nyomtam...

Hatalmas az öröm, de nem kürtölöm világgá, mert babonából nem szabad... De azért a szűk baráti körnek és a családnak elmondtuk, hogy úgy fest, gyarapodunk... Eddig mindenki nagyon pozitívan fogadta...

baby.png

A bejegyzés trackback címe:

https://ctyterhes.blog.hu/api/trackback/id/tr274318319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NaNa · https://csajokamotoron.hu 2012.06.02. 00:07:17

Szia! Most találta a barátnőm a blogodat. Egyidősek vagyunk :-)


süti beállítások módosítása